Jak společně spustíme reklamu na Instagramu
Nejdříve se musíme ujistit, zda Váš produkt je vhodný pro umístění reklamy na Instagramu. Uživatelé této sítě jsou v jistém směru specifičtí a ne všechny produkty a témata jsou pro tento prostor vhodná. Také je potřeba vzít na vědomí, že klíčovým médiem na Instagramu je zajímavý vizuál (obrázky, fotky, animace, videa). V současnosti je velmi využívané umístění reklamy ve tzv. Stories, což je specificky upravený kreativní obsah. Pokud máme vše toto připravené, specifikujeme publikum, kterému reklamu budeme zobrazovat. Možnosti cílení jsou stejné jako při reklamních kampaních na Facebooku. Můžeme využít cílení podle chování na internetu, zájmů, věku, pohlaví a geografické lokality. Samozřejmě lze zde používat i nejrůznější remarketingová publika. Na konci sjednaného období pro Vás připravíme report nákladů, dosažených výsledků a dalších dohodnutých měřených ukazatelů a navrhneme další postup.
Proč využít Instagram reklamu
- nejrychleji rostoucí sociální síť
- oslovení specifické skupiny lidí
- možnost cílení reklamy podle zájmů, věku, geograficky
- využití Facebook stránek k remarketingovému cílení
- nízké rozpočty a kontrola nákladů